matildaaeriksson

Idag

Publicerad 2015-01-03 14:18:47 i mitt liv,

Om någon timme så blir jag och Simon upphämtade av Meline och Niklas, vi ska in till stan för att gå på bio och kolla lite i affärer! Skulle nyss duscha men varmvattnet tog slut så mitt hår får vara som det är haha! 
Vi vaknade runt 10 idag vilket är tidigare än de andra dagarna jag varit här, vi gick upp vid 13 på nyårsdagen så lite förbättring är det ju! 
 
Kan berätta att jag ska åka hem på tisdag och sen på fredagen den 9e så ska jag vara barnvakt så då får jag lite pengar vilket behövs då jag typ tagit slut på mina.. Sen börjar skolan igen den 12e januari! Känner mig väldigt utvilad så kommer nog vara redo för jobb den kommande terminen, ska verkligen försöka nå högre betyg och kämpa på. 
 
Men nu ska jag kolla vilka filmer som går på bio och sen chilla tills de kommer och hämtar oss, puss hej!
 

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2015-01-03 14:50:30

gullig bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela