matildaaeriksson

Glömt

Publicerad 2015-01-09 19:25:05 i mitt liv,

Har helt glömt bort att blogga.. Kom hem i tisdags och tog det bara lugnt hemma då, sen i onsdag tills igår sov jag hos min syster och hjälpte henne med barnen! Sen idag har jag faktiskt sökt mitt första riktiga jobb, haha hoppas så himla mycket att jag får det men kan inte göra något mer än att vänta..

Annars så har jag bara tagit det lugnt, spelat Wii med pappa och ätit! Om en stund är det På spåret på tv så det ska jag nog kolla på och efter det någon film eller nått!
Måste börja vända på dygnet nu men jag orkar verkligen inte, somnar vid typ 12 och vaknar vid 10 ändå så hjälper inte att försöka somna tidigt.. Menmen imorgon ska jag vara barnvakt och tjäna lite pengar så från 16 till typ halv 12 tror jag så lär antagligen inte blogga någonting. Men sen på söndag ska jag bara njuta av sista dagen som jag har ledigt!!

Men nu ska jag spela lite spel på taben och sen kolla tv, ha en fin fredagskväll!

Blir en bild på mig och Ida, fick inte sova själv haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela