matildaaeriksson

Gårdagen

Publicerad 2015-01-05 19:43:30 i mitt liv,

I lördags blev det ingen bio utan vi kollade bara på film och pratade ett par timmar! Men igår hämtade Meline och Niklas mig och Simon och vi åkte mot stan vid halv 12! först hämtade vi ut våra biobiljetter sen gick vi på stan en sväng innan vi satte oss på Jensens och åt där, haha tror vi satt där i typ 2 timmar!

Efter det gick vi på bio, Micke och Veronica! Jag är ju inte världens fan av svenska filmer men den filmen var riktigt bra och rolig!! Sen drog vi en snabbis till Marieberg där vi åt lite glass på donken!

Idag har jag och Simon bara myst, spelat lite tv-spel och ätit massa haha ;) just nu kollar vi på handboll, Sverige vs Danmark, är ju helt okej kul.. Men sen i pausen tror jag vi ska käka lite kvällsmat! Imorgon vid 4 går tåget hemmåt.. Kommer bli både skönt och inte skönt att komma hem, saknar mina päron och familjen överlag haha, men kommer sakna Simon massor när jag åkt..

Ha en fin måndag och tisdag så hör jag av mig när jag kan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela