matildaaeriksson

Lucia idag

Publicerad 2014-12-13 08:10:15 i mitt liv,

Ligger just nu i sängen och är jätte trött men kan inte somna om.. Simon sover fortfarande så tänkte passa på att blogga!
Idag är det ju lucia och jag ska gå ett luciatåg idag och ett imorgon! Vi putsade i ordning kronan och så igår och nu är jag sjuuuukt taggad!!

Igår direkt efter jag och Simon kom hem till mig så åkte vi till lilleskutt ( en klädaffär med jätte fina kläder ) då de hade 50% på valfri vara! Så Simon fick sin julklapp från mina päron och jag inhandlade en klänning som är jätte söt och världens snyggaste kappa! Skulle aldrig köpt den för fullpris men ojj så snygg den är! Ni får nog en bild någondag framöver men är så svårt att ta kort ute när det är mörkt jämt!

Ha en super bra lucia, för det ska jag ha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela