matildaaeriksson

längtan

Publicerad 2014-12-26 21:15:45 i mitt liv,

ligger just nu i sängen efter en helt okej dag! Min systerns familj kom hit förut så vi åt massa gott och pratade massor! Sen åkte jag och mina systrar en sväng till Lilleskutt då de har rea på jätte mycket kläder, fick med mig en tunn stickad tröja för 65 kr så jag är nöjd med det haha. Imorgon ska jag och Anna in till stan för att se om vi hittar något på rean så det ska bli roligt men det kommer antagligen vara jätte mcyket folk men jaja vad gör man inte för lite kap!
 
Annars så kan jag berätta att jag längtar efter Simon så himla mycket, men jag får se honom på söndag så det ser jag verkligen fram emot. Jag och Anna tar tåget till Hallsberg vid 16 på söndag sen så ska jag fira nyår i Hallsberg med Simon och kanske Meline&Niklas! Sen får vi se vad som händer, men nu så ska jag kolla på tv ett par timmar och sen tänkte jag sova. Ha en fin kväll och en fin helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela