matildaaeriksson

JULLOV!

Publicerad 2014-12-18 22:12:24 i mitt liv,

äntligen har jag fått jullov och jag ett väldigt långt jullov iår! Jag börjar 12 januari igen så det känns gött! Idag gick jag i skolan från 9 imorse till 18 förut men fick gå tidigare då jag skulle till tandläkaren. Sen kom jag hem och pratade med Simon jätte länge så det var mysigt, sen beställde jag julklappar så nu är jag nästan klar med alla klappar så det känns super bra!
 
Imorgon tänker jag bara ta det lugnt så kanske inte bloggar om jag inte är jätte uttråkad! Men nu ska jag kolla på tv lite sen sova eftersom dagarna jag haft har varit så intensiva så förtjänar verkligen en sovmorgon imorgon. Så ni får ha en fortsatt bra torsdag och en fin helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela