matildaaeriksson

Imorgon ja!

Publicerad 2014-12-23 22:57:21 i mitt liv,

Min dag har tillbringats i min säng och hos Umo men där var jag bara en stund!
Men annars så har jag i princip sovit hela dagen haha, just nu kollar jag på uppesittarkväll med mina päron och min syster, spelade bingo förut men vann inget så nu kollar vi på 1an ett tag!

Fick öppna en julklapp förut hihi och det var två par as snygga Victoria Secret trosor!! Så är jätte glad för det men jag vet ju att jag får massa julklappar eftersom jag fick datorn men tror jag såg ett litet paket under granen till mig häromdagen ;)) haha ne men imorgon ska jag upp rätt så tidigt och följa med till stan där vi ska hämta min andra syster som kommer med tåget och sen på eftermiddagen så ska vi till min tredje syster och fira jul! :D

Så ni får ha en så himla bra jul!

En bild på mig från igår och så ser ni min super snygga kappa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela