matildaaeriksson

idag?

Publicerad 2014-12-22 11:02:23 i mitt liv,

Om en timme går bussen in till stan där ska jag inhandla den sista julklappen så det ska bli skönt att vara klar med det! Sen vid halv 3 så ska jag möta min syster och ta bussen tillbaka hit, efter det vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske kollar jag på fler serier från viaplay haha, det är i princip det jag gjorde hela dagen igår!
 
Menmen man ska ju slappa på loven, visserligen är jag otroligt uttråkad men jaja jag kan inte göra så mycket åt det förrens idag. Men nu ska jag kolla på tv och spela något spel på datorn, ha en fin måndag!
 jag idag!

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2014-12-22 11:31:26

åh va fin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela