matildaaeriksson

I hallsberg

Publicerad 2014-12-29 16:09:38 i mitt liv,

Kom precis hem till Simon igen efter att ha varit och shoppat lite! Fick två par jeans av Simons päron i julklapp så köpte dem förut, älskar lager 157's jeans så det var ett super bra köp! Spräckte även mina favorit jeans därifrån igår så nu har jag köpt likadana :D Köpte även en kjol på Gina Tricot som jag tänkte ha på nyår, sen köpte jag bara schampoo och balsam.
 
Nu ska vi nog göra lite mat till kvällen men annars så ska vi nog mest mysa och kanske spela lite spel, imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, Simon ska gymma på förmiddagen så kanske hör med någon kompis om någon vill ses men annars så ska jag väl kolla på serier ;)
Men nu ska jag se om någon behöver hjälp, ha en fin måndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela